מכירים את עולם התוכנות? יודעים מהי חשיבה קונספטואלית? רוצים לעשות סדר בידע שלכם על ידי לימוד מתקדם של גרפיקה ממוחשבת? הכנו במיוחד בשבילכם אוסף שיעורי הסבר בתוכנות הגרפיקה איך מעצבים גרפיים עובדים ומה הם עושים במקומות עבודה. זה לא משנה אם יש לכם ידע בתוכנות כל אחד יכול היום ללמוד מקצועות נוספים כדי להעשיר את מה שכבר קיים. השיעורים מוסברים בשפה העברית ומתאימים לכל אחד שרוצה לקחת חלק בעולם זה.

לימודים גרפיקה ממוחשבת למתקדמים.

במסלול לימודים לעיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת למתקדמים תלמדו מהי חשיבה קונספטואלית וכיצד לתרגם תקשורת חזותית ושיווקית למדיות דיגיטלית שונות. תלמדו כיצד לקחת פרסומת ולעצב אותה בסגנון שמתאים לקהל היעד ולאחר מכן לפרסם אותו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. תלמדו כיצד טיפוגרפיה יכולה לעשות נפלאות לבעלי העסקים ולהגדיל את מערך השיווק. השימוש בתוכנות גרפיות יהיה כדי לפתוח לכם את החשיבה הרחבה ולהכין אתכם תיק עבודות.

הביקוש בתעשייה למעצבים גרפים.

בתעשיית עיצוב תקשורת חזותית מעצבים גרפיים מאוד מבוקשים כי הם אלה שאחראים על תקשורת שיווקית ויחסי הציבור שעושים הלקוחות ברשתות החברתיות. עסקים לא יכולים להתקיים בלי מעצבים גרפיים ולכן במהלך הלימודים תצטרכו ללמוד איך לחשוב כמעצבים גרפיים כדי לבנות פרויקט סופי. היום יש יותר אפשרויות לעבודה לאחר סיום הלימודים כי עולם האינטרנט פתח אין ספור אפשרויות קידום ופרסום עסקים ולכן המעצבים הגרפיים לומדים את כל הפלטפורמות האלה כדי להתאים את הגרפיקה למידות שונות.

לימודים מקוונים אונליין.

במידה ואין לכם זמן ללכת למכללה ללימודי עיצוב גרפי או בית ספר לגרפיקה ממוחשבת וגרים רחוק ממקומות לימוד תוכלו ללמוד את התחום הזה דרך מערכת למידה מקוונת אונליין אחד על אחד. באמצעות תוכנת החיבור תוכלו להתחבר לבית הספר והמורה יוכל לצפות במסך שלכם אחד על אחד.  במהלך השיעור המורה יזיז את העכבר ויסביר לכם כיצד לעצב גרפיקה בצורה מקצועית. הלימודים לימודי תעודה ומתקבלים בשיעורים פרטיים לגרפיקה במתכונת אישית ופרטית שכל היחס  ותשומת הלב מופנה לסטודנט.

התעודה בסיום הלימודים

בסיום הלימודים זה תקבלו תעודה מקצועית שמסכמת את כל החומר שלמדתם. היום תעודות פותחות דלתות בתחום? התשובה היא לא! נוכל להגיד לכם שמה שלקוחות ומעסיקים רוצים לראות זה תכלס מה אתם יודעים לעשות וכיצד אתם יכולים לעזור לעסק לשווק ולמכור דרך אלמנטים ויזואלים ומניפולציות גרפיות. ככל שתיק העבודות שלכם יהיה מקצועי ורחב תוכלו להשתלב בתעשייה ולראות שהביקוש עצום למעצבים גרפים היום. בוגרי מסלול לימודים זה יכולים להשתלב בתעשיית ההייטק עם שכר של 17000 שח התחלתי או לעבוד בתחום זה מהבית כפרילנסרים מקצועיים כדי לתת שירותי גרפיקה ושיווק גם לאתר האינטרנט וגם לעולם הדפוס. תוכלו ללמוד את תחום זה אונליין בהוראה פרטית עם מורה אונליין ללימודי תעודה שמחובר ישירות למסך שלך, תוכלו להשאיר פרטים בטופס צור הקשר בעמוד זה ולשוחח עם יועצי הלימוד על מגוון הקורסים בלמידה אישית מהבית ללימודי תעודה אחד על אחד.