עיצוב גרפי מתוקשב – ללמוד גרפיקה בצורה מקוונת

גרים רחוק מקומות ללמוד? אין לכם זמן לבזבז זמן ונסיעות לבתי ספר ומכללות עיצוב גרפי? הכנו במיוחד בשבילכם כתבה מדהימה שאפשר ללמוד בצורה מקוונת את עולם עיצוב וגרפיקה ממוחשבת. הכנו במיוחד בשבילכם סרטוני הסבר בגרפיקה ממוחשבת שנעשו על ידי מורים לעיצוב גרפי ותקשורת חזותית השיעורים מוסברים בשפה העברית שמתאימים לכל אחד שרוצה להתחיל לעבוד בתחום שחסר בו כוח אדם עצום. בכתבה נסביר לכם למה חסר כוח אדם וכיצד גם אתם יכולים להשתלב בתעשייה המבוקשת ביותר בעולם ההייטק.

למה יש ביקוש בעיצוב גרפי היום?

משרדי פרסום ועסקים לא יכולים להתקיים ללא מעצבים גרפיים. מעצבים גרפיים הם אלה שעוזרים ביחסי ציבור לכל עסק. תוכל לראות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם  מודעות שמפרסמים מוצרי media היום. עיצובים לא נמצאיםרק ברשתות החברתיות ונוכל לראות פליירים שלטי חוצות ועוד אינספור טכניקות שכיום משווקים באמצעותם. בתקופת הלימודים לומדים מהי השפה העיצובית וכיצד לעשות יחסי ציבור בצורה מקצועית שמותאמת לצרכיי יעד.

השפה העיצובית

השפה העיצובית נלמדת לשימוש בכוחות עולם הגרפיקה לקידום יחסי ציבור. מעצבים גרפיים כדי להכין פרסומות שלטים או כל סגנון אחר צריכים לעבוד בתכנות הגרפיקה של חברת אדובי. התוכנות הם כלי עבודה העיקריים שאיתם מעצבים גרפיים מכינים מניפולציות שונות. בתקופת הכשרה שלכם תעבדו על פוטושופ, אילוסטרייטור, ותוכנת אינדיזיין כל תוכנה יש לה תפקיד אחר ומעצבים גרפיים צריכים לשלוט בכל התוכנות הגרפיקה כדאי לשווק ולתת עבודות ללקוחות.

מהי למידה מקוונת וכיצד אפשר ללמוד תחום עיצוב גרפי באמצעות האינטרנט.

תחום העיצוב הגרפי אפשר ללמוד באינטרנט דרך מערכת הלמידה המקוונת שבית הספר מספק לסטודנט. באמצעות מערכת הלמידה המקוונת המורה יכול להזיז את העכבר לסטודנט ובאמצעות שיטה זו אפשר להסביר את תוכנת הגרפיקה במהלכים מאוד פשוטים. הסטודנט יושב מעבר לקו ומשוחח עם המורה דרך מיקרופון ואוזניות שיטת הלימודים האישית מאפשרת קבלת כל תשומת הלב והיחס האישי במהלך הלימודים. לימודים אישיים יבטיחו לכם תיק עבודות מקצועי עם תעודה בסיום הלימודים, כך שזה לא משנה אם אתם גרים באילת או בירושלים בסופו של דבר כולם עובדים דרך המחשב כיום.

מה חשוב היום כדי להתקבל למקומות עבודה הייטק לעבוד בתחום זה מהבית?

כדי לעבוד בתחום ההיי-טק עליכם להכין תיק עבודות מקצועי שיכיל אינספור עבודות בתחום העיצוב הגרפי. ככל שאתם מבינים את השפה העיצובית תוך מתן דגש בחוויית המשתמש ושימוש בצבעים נכונים המתאימים. הדגש בתיק על קומפוזיציה וכיצד אפשר להשתמש בתיק כדי להציג  טיפוגרפיה נכונה לקידום יחסי ציבור. לכל אורך הקורס תתרכזו בעבודות שמתאים לטרנדים כיום ב-2020.

הביקוש בתחום העיצוב הגרפי הוא עצום  כי למעצבים גרפיים יש יותר אפשרויות לפרסום בעבודה לאחר סיום הלימודים. מרבית בוגרי מסלול לימודים זה יכולים לעבוד בחברות הייטק כדי לתת שירותי גרפיקה פרטים כפרילנסרים ולעבוד מהבית.