רוצים ללמוד את עולם הדפוס והאינטרנט כדי להתחיל לעבוד במקצוע מבוקש ביותר בתעשייה הישראלית? מה מעצבים גרפים עושים במקומות עבודה כפרילנסרים? היום נוכל לראות שיש אינספור אפשרויות לעסקים לפרסם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ולכן הביקוש למעצבים גרפים הוא עצום מאוד. בכתבה הבאה  במיוחד בשבילכם שיעורי הסבר כיצד להכין גרפיקה פרסומית לקידום ויחסי ציבור שיעורים  גרפיקה ביוטיוב מה מעצב גרפי מקצועי עושה כדי להסביר לכם לקראת מה אתם הולכים בתחום המחשבים והעיצוב הגרפי. הראינו את החשיבה הרחבה תוך מתן דגש להשתלבות בשוק העבודה בכתבה הבאה.

איך משתלבים במקומות עבודה?

חברות פיתוח אתרי אינטרנט ומשרדי הפרסום צריכים מעצבים גרפיים באופן שוטף כדי לעצב אתרים ולתת יחסי ציבור במדיה האינטראקטיבית. המעצבים לומדים במכללות עיצוב גרפי את כל השפה העיצובית תוך מתן דגש למדיה מודפסת. בלימודי עיצוב גרפי תלמדו כיצד לחשוב גרפיקה בצורה רחבה תוך מתן דגש על קומפוזיציות בעיצוב הסביבה בצורה הנכונה. תיק עבודות הדבר החשוב ביותר כדי להשתלב בעבודה על כך נרחיב בהמשך.

לימודי עיצוב גרפי מה הם כוללים?

כדי לעבוד בתחום העיצוב הגרפי מה שתצטרכו זה ללמוד את כל התורה הרחבה של תוכנות גרפיקה של חברת אדובי תלמדו לעבוד בעיצוב ממוחשב בתוכנת הפוטושופ  אילוסטרייטור – תוכנת אינדיזיין. כל תוכנה עסוקה בסגנון אחר באיור גרפי או בעיצוב והשילוב של כולם יוצר את הקריירה המקצועית שמעצבים גרפיים צריכים לעבוד לאחר סיום הלימודים.

השתלבות במקומות עבודה.

כדי לעבוד בבתי דפוס או משרדי פרסום אינטרנטים תצטרכו תיק עבודות שיראה שאתם מבינים את השפה העיצובית בצורה מאוד רחבה תיק עבודות צריך לכלול אינספור עיצובים ממוחשבים שעשיתם החל מהכנת אינפוגרפיקות ועד עיצוב אתרי אינטרנט בהתאם לחווית המשתמש. ככל שתיק עבודות רחב  תוכלו להשתלב בתעשייה במהירות. תעודות מקצועיות כבר לא פותח  דלתות בתחום זה כי מה שרוצים לראות זה תכלס כיצד אתם יכולים על ידי צילום לעצב ולהכין מדיה גרפית לעולם הפרסום והשיווק.

איפה לומדים עיצוב וגרפיקה לעולם האינטרנט?

כיום יש אינספור מכללות בתחום המחשבים ועיצוב שאפשר  ללמוד את כל תחום גרפיקה ומולטימדיה. תוכלו ללמוד גם בשיטת לימודים אונליין דרך האינטרנט באמצעות מערכת לימוד מקוון. באמצעות לימודים אלו המורה יכול לעבוד ישירות על המחשב של הסטודנט ולשוחח איתו דרך מיקרופון ואוזניות. לימודים בסגנון זה מתבצעים בצורה פרטית ואישית ומאפשרים לסטודנט לקבל את כל היחס ותשומת הלב המלאה כשיש  מורה מעבר לקו.

תיק עבודות

  לאורך הקורס תעסוק בתיק עבודות כי זה הדבר היחידי שיאפשר  להשתלב בעולם התקשורת חזותית ועיצוב. לסיכום  בוגרי מסלול לימודי מעצבים גרפיים יש להם הם אינספור תחומים שהם יכולים להשתלב לאחר לימודי הדפוס  רב תחומי ועיצוב. ככל שתיק עבודות שלכם מדבר על מה שקורה היום בעולם העיצוב תוכלו להשתלב ולעבוד בחברות אינטרנט ומשרדי פרסום. מרבית הבוגרים בוחרים לעבוד בתחום זה כפרילנסרים מקצועיים מהבית.