בית ספר לעיצוב גרפיקה בדרום – לימודי גרפיקה ממוחשבת דרום

רוצים להשתלב בתעשיית הפרסום בישראל ולא יודע מאיפה להתחיל? מהי תקשורת שיווקית ויחסי ציבור דרך האינטרנט? הכנו במיוחד בשבילכם אינספור סרטונים שיסבירו לך מה מעצבים גרפיים עושים במקומות עבודה, השיעורים מרובים בטכניקות יפות מקצועיות שנעשו בתוכנות הגרפיקה ומוסברים בשפה העברית בצורה הכי פשוטה. באמצעות סרטונים אלה תוכלו להבין לקראת מה אתם הולכים.

תקשורת שיווקית ויחסי ציבור.

מעצבים גרפיים הם אלה שאחראים על כל התקשורת השיווקית בין קהל היעד והלקוחות. במהלך הלימודים תלמדו כיצד להכין פרסומות עיצוביות לקידום עסקים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם מול עבודה בעולם דפוס. כיום יש אינספור אפשרויות קידום עסקים ומעצבים גראפיים הם אלה שאחראים על כל השפה החזותית שתרוץ ברשתות החברתיות. בתקופת הלימודים תעברו הכשרה מקצועית מה זה שפה עיצובית וכיצד לקשר בין קהל היעד לצבעים שתשתמשו בעיצובים. הלימודים נעשים בתוכנות גרפיות תוך מתן דגש עצום לתיק עבודות בסיום הלימודים.

התוכנות הגרפיות הנלמדות בתקשורת שיווקית.

בלימודי עיצוב גרפי תלמדו לעבוד על התוכנות של חברת אדובי פוטושופ אילוסטרייטור תוכנת אינדיזיין. באמצעות תוכנות למעצבים גרפים מכינים פרסומות לקידום עסקים מול יצירת מערך השיווק הטכנולוגי. לכל אורך קורס תקבלו תרגילים על עיצוב כדי לפתח את היצירתיות והחשיבה הרחבה. התוכנות הגרפיות הם רק כלים מקצועיים ובאמצעותם המעצבים מכינים מניפולציות גרפיות לעבודה באמצעות תמונות ושילוב טיפוגרפיה מקצועית להעברת המסר השיווקי בצורה מקצועית.

בתי ספר לעיצוב גרפי בדרום.

יש אינספור מכללות לעיצוב גרפי בדרום ובמרכז ישראל ובאמצעותם תוכלו ללמוד לימודי תעודה למקצועות העיצוב הגרפי. יש לכם גם את האפשרות ללמידה אונליין מהבית במידה ואתם לא רוצים לנסוע שעות רק כדי ללמוד עיצוב גרפי. באמצעות מערכת הלמידה המקוונת שבית-הספר מספק לסטודנט המורה יכול לצפות במסך של הסטודנט ולהזיז את העכבר תוך הסברים איך לעצב גרפיקה שיווקית. השיחה בין המורה לסטודנט מתבצעת דרך מיקרופון ואוזניות מה שמאפשר תשומת לב מלאה ויחס אישי לכל אורך שיעור. בסיום כל שיעור מתקבלים תרגילים להכנת פרסומות ומודעות לכל מטרה. למידה אישית ופרטית תאפשר לכם להגיע למקומות מאוד גבוהים לתיק עבודות מקצועי. תוכלו ללמוד את תחום זה אונליין בהוראה פרטית עם מורה אונליין ללימודי תעודה שמחובר ישירות למסך שלך, תוכלו להשאיר פרטים בטופס צור הקשר בעמוד זה ולשוחח עם יועצי הלימוד על מגוון הקורסים בלמידה אישית מהבית ללימודי תעודה אחד על אחד. 

תיק עבודות

תיק עבודות מקצועי זה מה שמעניין כיום עסקים, עסקים לא מעניין אותם  איפה למדתם לפרסם ולשווק מה שחשוב היום זה אך ורק איך  תיק עבודות הגרפי שלכם נראה. ככל שתיק עבודות שלכם יהיה מקצועי תוכלו להשתלב בתעשייה במהירות. הביקוש הוא עצום מאוד בתעשייה ומעצבים גרפיים מתחילים בשכר של 17 אלף שח נטו. באמצעות מקצוע עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת אפשר לעבוד בתחום זה מהבית ולתת שירותי גרפיקה ופרסום לעסקים בצורה פרטית. בסופו של דבר מה שחשוב היום זה לא התעודות אלה היצירתיות והכישרון האישי שאותו אתם תפתחו באמצעות תיק עבודות.